Skargi i Wnioski
SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW
Pacjenci mają prawo złożenia skargi w sytuacji, gdy uważają, że ich prawa zostały naruszone, mają zastrzeżenia co do procesu leczenia albo chcą zgłosić uwagi dotyczące funkcjonowania naszego Centrum.
CO POWINNA ZAWIERAĆ SKARGA PACJENTA?
•imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy;
•adres skarżącego/ wnioskodawcy (telefon, adres e-mail);
•dokładny opis zdarzenia;
•dane niezbędne do ustalenia tożsamości pacjenta, którego dotyczy skarga (wniosek);
•w przypadku składania skargi/wniosku w imieniu pacjenta pełnoletniego, należy dołączyć stosowne upoważnienie do reprezentowanie go w danej sprawie.
Skargi anonimowe pozostawia się bez rozpatrzenia.
Skargi rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty wpływu, w szczególnie skomplikowanych przypadkach uzasadnione jest wydłużenie terminu rozpoznania do 2 miesięcy.
Uwagi i wnioski można zgłaszać:
– pisemnie na adres placówki (Zarząd Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.,
– ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa);
– pocztą elektroniczną na adres e-mail:sekretariat@mcs-przychodnia.pl;
– telefonicznie: 22 55 69 400;
– osobiście w Sekretariacie Spółki (pok. 321).
Do pobrania:
Regulamin rozpatrywania skarg i wniosków w Mazowieckim Centrum Stomatologii Sp. z o.o.